Říjen – Listopad 2015 – co se děje v TEAMu 21 a ve vývoji hry Dungeons of Aledorn

Zdravím Vás přátelé,
přinášíme pro Vás další update z vývoje hry Dungeons of Aledorn. Jako vždy Vám představíme na čem jsme pracovali, v čem jsme se posunuli a oznámili Vám veškeré novinky, které stojí za to zveřejnit.

DoA_Team21_Dungeons_of_Aledorn_update_chameleon_ART

První a zásadní novinkou je spuštění fora pro backery. Forum naleznete na ZDE. Do fora budou mít přístup všichni, ale přispívat budou moci pouze ti beckeři, kteří mají úroveň Zombie a větší. Hlavním cílem fora je komunikace právě s Vámi, backry. Lidi, pro které celá tato hra vzniká. Na tomto foru budete mít možnost diskutovat o veškerých aspektech vývoje hry. Též se budete moci přímo stát součástí vývoje. Jelikož plánujeme hodně věcí konzultovat právě s vámi – s komunitou.

DoA_Team21_Dungeons_of_Aledorn_update_chameleon_ART

Ti z Vás, kteří dle své úrovně becku mají mít možnost aktivního přístupu do fora by zároveň s tímto updatem měli obdržet email, ve kterém najdou veškeré informace k tomu, jak se na forum přihlásit. Pokud by někdo z Vás měl pocit, že by tento přístup měl mít, ale nedostal email, prosíme napište nám přímo na náš email [email protected] a vše samozřejmě napravíme.
Zároveň zvažujeme zavedení speciálního addonu, který by byl za 9 euro a sloužil by k tomu pozvednout Váš beck z úrovně kostlivec na zombie tak, aby ti z Vás, kteří budou mít zájem přispívat na forum tak mohli učinit. Zde se Vás tedy zeptám, zda by o to byl zájem?

A jak pokračujeme s vývojem? V rámci grafiky Vám přinášíme prostředí malého lesíka u vesnice Manto. V tomto lesíku na Vás bude čekat několik menších questů a soubojů. Bude též součástí alpha verze. Na obrázky se můžete podívat už teď.

DoA_Team21_Dungeons_of_Aledorn_update_chameleon_ART

DoA_Team21_Dungeons_of_Aledorn_update_chameleon_ART

DoA_Team21_Dungeons_of_Aledorn_update_chameleon_ART

DoA_Team21_Dungeons_of_Aledorn_update_chameleon_ART

DoA_Team21_Dungeons_of_Aledorn_update_chameleon_ART

DoA_Team21_Dungeons_of_Aledorn_update_chameleon_ART

DoA_Team21_Dungeons_of_Aledorn_update_chameleon_ART

DoA_Team21_Dungeons_of_Aledorn_update_chameleon_ART

DoA_Team21_Dungeons_of_Aledorn_update_chameleon_ART

DoA_Team21_Dungeons_of_Aledorn_update_chameleon_ART

Jelikož někteří z Vás mají rádi i informace s game designu, tak bych se rád zmínil i o prostředí, ve kterém většinu design záležitostí vytvářím, které jsem Vám představil v minulém updatu. Samozřejmě na tomto „pod-enginu“ se stále pracuje a vyvíjí se. Nyní už mám konečně nástroj, ve kterém mohu vytvářet i úkoly. Jeden takový úkol můžete vidět na obrázku. Jedná se samozřejmě o menší úkol, který bude součástí alpha verze.

DoA_Team21_Dungeons_of_Aledorn_update_chameleon_ART

Jak je patrné z obrázku různých barev a cest. Abych Vám toto prostředí trochu přiblížil, pokusím se jej popsat. Žluté buňky znázorňují samostatné části úkolu – pod-úkoly. Zelené buňky jejich reálné řešení, tzn. cestu v questu, která Vás posouvá dál. Červené buňky jsou též řešení, ovšem špatné řešení, jsou to takové řešení, které sice budou možné ve hře splnit, nicméně jejich splněním se quest změní, ale neposune a konečně fialové buňky. Ty slouží k rozvedení cest informacím pro vývojáře.

Poslední informací, kterou Vám dnes přinášíme je bohužel špatná zpráva. Z důvodu, přibývajících problémů a jejich delšímu řešení v rámci vývoje jsme nuceni posunout alpha verzi z Q4 2015 na Q1 2016. Doufám, že to pochopíte a nebudete nám to míti za zlé.

Díky moc za vaší přízeň

Za TEAM 21
S pozdravem
Nefarit


Share


Comment