Přípravy na alpha verzi v plném proudu

Zdravím vás přátelé, fanoušci RPG a naši backeři. Po delší odmlce přinášíme konečně slibovaný update. Z designu Vám ukážeme, jak testujeme zbraně a balancujeme je. Dále Vás čeká něco málo k dovednostem a fungování mechanik, které je budou provázet. Přinášíme i pár Art-icon. Ty budou součástí hry a budou reprezentovat dovednosti.

Art design

Jak už jsem psal výše, všechny dovednosti v DoA budou mít svou art-iconu. Některé přinášíme i v tomto updatu.
DoA_Dungeons_of_Aledorn_skill_Natural_Magic_01

Picture – Přírodní magie

DoA_Dungeons_of_Aledorn_skill_Poisons_01

Picture – Jedy

Game design

V tomto videu se dozvíte, jak funguje mechanika boje. Systém útoků, zásahů, průniku a následně vyhodnocení ztráty staminy či přímo zranění. Též se dozvíte, jaké skupiny zbraní a zbrojí budete moci v DoA používat, stejně jako jejich výhody a nevýhody. Dále zde popíšu systém, ve kterém většinu mechanik píšu a zároveň testuju. Též Vám povím o jistých omezeních, na které jsem v průběhu narazil. Ukáži vám i přímo testování několik zbraní na různých typech fiktivních nepřátel, abyste si udělali alespoň hrubou představu o výhodách a nevýhodách některých zbraní.

Následující video se zaměřuje na ukázku testování dovedností a mechaniky vyhodnocování úspěchu. Ukáži Vám přímo na příkladu, kde testuji dovednost „Mechanismy“, která slouží k otevírání zámků a odstraňování a umisťování pastí.

3D grafika

Jelikož jsme zbraně testovali, tak grafika nezůstala pozadu a veškeré zbraně pro alphu již máme připravenou. Malou ochutnávku uvidíte zde:
DoA_Weapons_Sheet_01

Picture – Zbraně pro alphu DoA 01

DoA_Weapons_Sheet_02

Picture – Zbraně pro alphu DoA 02

Dále vesnice Manto, která bude ústředním místem pro alpha verzi prodělala nemalé změny, též zde pro Vás přinášíme malou ochutnávku.
DoA_Team21_Dungeons_of_Aledorn_Manto_v2-12

Picture 86 – Manto_v2-12

DoA_Team21_Dungeons_of_Aledorn_Manto_v2-12

Picture 85 – Manto_v2-12

DoA_Team21_Dungeons_of_Aledorn_Manto_v2-12

Picture 84 – Manto_v2-12

DoA_Team21_Dungeons_of_Aledorn_Manto_v2-12

Picture 83 – Manto_v2-12

DoA_Team21_Dungeons_of_Aledorn_Manto_v2-12

Picture 82 – Manto_v2-12

DoA_Team21_Dungeons_of_Aledorn_Manto_v2-12

Picture 81 – Manto_v2-12

DoA_Team21_Dungeons_of_Aledorn_Manto_v2-12

Picture 80 – Manto_v2-12

DoA_Team21_Dungeons_of_Aledorn_Manto_v2-12

Picture 79 – Manto_v2-12

DoA_Team21_Dungeons_of_Aledorn_Manto_v2-12

Picture 78 – Manto_v2-12

DoA_Team21_Dungeons_of_Aledorn_Manto_v2-12

Picture 77 – Manto_v2-12

DoA_Team21_Dungeons_of_Aledorn_Manto_v2-12

Picture 76 – Manto_v2-12

DoA_Team21_Dungeons_of_Aledorn_Manto_v2-12

Picture 75 – Manto_v2-12

DoA_Team21_Dungeons_of_Aledorn_Manto_v2-12

Picture 75 – Manto_v2-12

Ohledně Alpha verze DoA

Tak jak jsme slibovali, tak zatím stíháme. Minimálně s CZ verzí. U EN verze je možné cca 14ti denní zpoždění. Nicméně termín 31.3.2016 stále platí a děláme vše proto, abychom ho dodrželi.
Díky moc všem za přízeň a vloženou důvěru. Věřím, že nám odpustíte i minimum updatů. Věřte, že čas, který nevěnujeme updatům věnujeme právě alpha verzi 😉

Za Team 21
Nefarit


Share


Comment