Další kroky na cestě k beta verzi

Zdravíme backery i všechny milovníky starých dobrých RPG,
dnes pro vás máme po opravdu dlouhé odmlce čerstvé novinky z vývoje. Ukážeme vám další progress ve vývoji a samozřejmě se dotkneme hned několika témat. Jako vždy vás čeká porce grafiky, něco málo z game designu i krátké představení obsahu beta verze.

Takže neztrácejme čas a vzhůru do toho.

Začneme tím, že si představíme novou lokaci. Jedná se o jeskynní chrám, do kterého vás zavede hlavní příběhové linie, nicméně detaily samozřejmě prozrazovat nebudeme. Ačkoliv se jedná o první verzi, a spousta věcí se ještě bude upravovat, na ukázku to už jistojistě stačí a tak se o obrázky rádi podělíme.

DoA_Team21_Dungeons_of_Aledorn_Cave_temple_01
DoA_Team21_Dungeons_of_Aledorn_Cave_temple_02
DoA_Team21_Dungeons_of_Aledorn_Cave_temple_03
DoA_Team21_Dungeons_of_Aledorn_Cave_temple_04

V beta verzi bude samozřejmě hned několik jeskyní, koneckonců slovo “dungeon” je v názvu hry, takže pokud si libujete ve stísněných prostorách a stěnách obložených mechem a pavučinami, určitě si jí užijete. Níže se můžete podívat na několik screenů, ať máte lepší představu.

DoA_Team21_Dungeons_of_Aledorn_Cave_01
DoA_Team21_Dungeons_of_Aledorn_Cave_02
DoA_Team21_Dungeons_of_Aledorn_Cave_03
DoA_Team21_Dungeons_of_Aledorn_Cave_04
DoA_Team21_Dungeons_of_Aledorn_Cave_05
DoA_Team21_Dungeons_of_Aledorn_Cave_06

Krom nových lokací pracujeme i na vylepšování a optimalizaci těch stávajících např. vesnice Manto.

DoA_Team21_Dungeons_of_Aledorn_Manto_01
DoA_Team21_Dungeons_of_Aledorn_Manto_02

Dále si ukážeme, jakým způsobem budou ve hře generovány byliny (ingredience pro alchymii). V Dungeons of Aledorn máme několik různých biomů a každý z nich má předpoklad pro některou bylinu. Byliny třídíme na běžné, neobvyklé a vzácné. Běžné a neobvyklé byliny budou náhodně rozesety po herních lokacích v předdefinovaných zónách. I vzácné se tam občas mohou objevit, nicméně ty se budou objevovat zejména v přesně daném počtu na lokaci, čímž se omezí grindování takto účinných předmětů, jelikož vzácné byliny mají velkou cenu i herní dopad. Ve výsledku to bude fungovat například tak, že lokace bude mít deset zón s bylinami a mezi ty se vygeneruje náhodný počet běžných bylin, několik neobvyklých a přesný počet vzácných. Jak to celé vypadá z pohledu vývojáře se můžete podívat na následujícím videu.

VIDEO: DoA Team21 Dungeons of Aledorn Level editor – herbs

A jak budou vypadat skilly? Něco málo se dozvíte na následujících screenech. Základní informace o skillu bude vždy přímo v informačním boxu a pokud to hráči nebude stačit, může se podívat i na detail. To kolik informací bude zobrazováno půjde nastavit, takže záleží jen na hráči, jestli má radši stručnější nebo obsáhlejší popisy.

DoA_Team21_Dungeons_of_Aledorn_Skills

A na co všechno se vlastně můžete v beta verzi těšit?
Na průzkum několika dungeonů, souboje v exteriérech, navštívíte několik měst, nespočet interiérů, fungující skilly a levelování. Dále si pak budete moci vyzkoušet zjednodušený systém kempování a v neposlední řadě máme už připravenou i pěknou řádku qeustů.

DoA_Team21_Dungeons_of_Aledorn_Hlavní_město_Lim_01

Následující diagram představuje grafický obsah složený do tématických celků, jež bude dostupný pro beta verzi. Samozřejmě detaily vidět nejsou, abyste si nezkazili překvapení, ale pro představu o objemu potřebného obsahu to stačí. Prozradíme jen, že světle modrá a růžová oblast představuje prvky pro beta verzi a zbylá oblast značí zbytek, který je potřeba do plné verze.

DoA_Team21_Dungeons_of_Aledorn_graphic_diagram

A na závěr se můžete podívat ještě na jednu lokaci z hlavní linie, sídlo jednoho “zlobivého” alchymisty.

DoA_Team21_Dungeons_of_Aledorn_Horkas_fortress_01
DoA_Team21_Dungeons_of_Aledorn_Horkas_fortress_02
DoA_Team21_Dungeons_of_Aledorn_Horkas_fortress_03
DoA_Team21_Dungeons_of_Aledorn_Horkas_fortress_04

Děkujeme za přízeň a těšíme se na viděnou u příštího updatu.

Za Team 21

Nefarit a Lukáš


Share


Comment