Novinky

Představení GUI inventáře

Zdravím Vás přátelé, vývojáři, hráči a fanoušci hry Dungeons of Aledorn. Čas se nám pomalu krátí (10 dní do startu KS kampaně) a my pro Vás máme zase něco z vývoje. Tentokráte Vám představíme, jak vypadá GUI inventáře. Jak je ze screenů patrné, slotů na vybavení bude více než dost. Jako vždy budeme rádi za jakýkoli feedback. Díky…

Čti více

Změna data startu KS kampaně a ukázky z prototypu souboje

Po dlouhé diskusi a dlouhém uvažování, o aktuálním stavu naší pre-alpha verze hry, jsme se rozhodli, že KS kampaň odložíme do 11. března. Je to proto, že chceme každému poskytnout takovou verzi hry, která lépe odráží možnosti souboje v DoA. Byla to těžká volba, ale je to tak nejlepší pro hru i pro Kickstarter kampaň. Ujišťujeme vás, že…

Čti více

Ukázka grafiky – Laboratoř alchymisty v hlavním městě Lim

Zdravím Vás přátelé. Už se nám pomalu blíží den, kdy Dungeons of Aledorn půjde na kickstarter. Za 12 dní nám to začne. Do té doby budeme samozřejmě i nadále přinášet screeny ze hry. Dnes pro Vás máme interiér alchymistovi laboratoře v hlavním městě. Jako vždy budeme rádi za jakýkoliv feedback. Díky moc

Čti více

Představení grafiky – typická Aledornská jeskyně

Zdravím všechny příznivce dungeonů, RPG a hry Dungeons of Aledorn. Jelikož jsme RPGečko, tak není asi příliš zvláštní, že v rámci hraní DoA se dostanete do nejedné jeskyně. Jak bude taková jeskyně ve světě DoA vypadat Vám ukážeme v dnešní newsce. Stejně jako vždy budeme rádi za veškerý feedback. Díky za přízeň Též nás můžete sledovat na: Facebooku…

Čti více

Ukázka grafiky – velká pirátská loď

Zdravím všechny fanoušky dungeonů, fantasy a naší hry Dungeons of Aledorn. Ode dneška přesně za měsíc nám začíná kampaň na KS a tak jsme se rozhodli ukázat vám další část z grafiky naší hry. Minule jsme vám ukázali, jak bude vypadat přístavní město pirátů Condra. Dnes budeme v tomto duchu pokračovat a představíme vám hlavní pirátskou loď. Užijte…

Čti více

Ukázka grafiky hry – Condra – ostrov Pirátů

Zdravím vás přátelé, hráči a příznivci hry Dungeons of Aledorn. Dnes pro vás máme po delší odmlce zase něco z prostředí naší hry. Půjdeme se prostřednictvím print screenů podívat, jak bude vypadat lokace ostrova pirátů a jejich města Condra. Jak je u nás zvykem, většina modelů je nakoupená a složená z Assetů doplněná o normálové mapy, shadery a…

Čti více

Blog č. 5 – Soubojová mechanika – 1. část

Zdravím vás přátelé. V dnešním blogu ohledně vývoje Dungeons of Aledorn se zaměřím na představení některých aspektů mechaniky boje. Povím vám něco o vlivu zatížení, pohybu mezi nepřáteli a zpracování zranění v boji. Tento blog bude dále rozvíjen v budoucnu. Cílem je představit vám veškeré základní mechaniky, které budou v našem tahovém souboji uplatňovány. Blog naleznete ZDE. Pokud…

Čti více